Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2018 12:49 - :)))))))))))))))))))))))
Автор: lenalena Категория: Забавление   
Прочетен: 145 Коментари: 0 Гласове:
-1



Преди малко пренесох чантата с покупки на възрастна, много куца жена.
Тъкмо се готвеше да преодолее стръмна стълба.

Като се обърнах да я попитам, там ли да оставя торбата, забелязах, че изпълнява циганския ритуал от неприлични жестове, а злобата в очите и си струваше да се види.

:)))

Малките момченца, които ме наричат "курва" по улиците не са "виновни".
:)))

Те просто са промити.
Елате, курвари, които сте ме различили като курва. Покажете ми се!
Нямам бели петна в паметта - напротив.


:)))


Болно племе! По цигански промито и разлашкано.

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


-------

Тъй, де! Интуицията ми не ме е излъгала.

:)))

На базата на Митю-путю-изродения гол охлюв сте ми правили постановките.
Индентифицирайки ме като "Пепа" са могли да направят чичо-вуйчовците ми.
Единя разкрих без да искам - как се цедят пари от клиенти.
Другия място не си намираше, че имам "трите ключа".
Точно неговата служба ще да ме е определила като "дивеч".
Третия такъв - има(л) съвсем пряк интерес към имота, заради който е цялата тази дандъния!

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Аз съм една таква "безпомощна, некадърна - подхвърлят ми семчици и зрънца..."

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Ой, габровска мършо, жалка си в стремежа си да ме определяш и превъзпитаваш.
Няма как да ме сватосате, щом аз не желая.

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


--------

Специални поздрави и благодарност на Моника. Онзи отгоре ще ти доплати за тарикатлъка "помощта"!

---------


Не ме интересувате. Никога не сте ме интересували, но ви НАКАРАХА да ми се набутвате и да търсите вниманието ми.

"Както ви харесва!" ;)

Щом нямате за какво да мислите, лизкайте ми трите задни букви!


:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))







Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lenalena
Категория: Забавление
Прочетен: 212009
Постинги: 1010
Коментари: 29
Гласове: 160
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930