Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2018 12:28 - И така
Автор: lenalena Категория: Забавление   
Прочетен: 153 Коментари: 0 Гласове:
-1



Злобни откачалки, пкости клеветници, неориентирани циганя, гнусни корветки марионетки и пр. сволоч!

С Деляна, с Деляна от съседния блок сте ме объркали!

Живееше в съседния вход - там сега живее брат и - Цецо.
На четвъртия етаж в същия вход (точно над тях) живее естествената блондинка

Видка, по малка от нас с 2 или 3 години.
С Деляна сме родени в една и съща година - тя е "рак", завършили сме един и същ институт, но в различно години.
Тя е в Испания от много години и доколкото знам, жиеела с доста по-млад мъж от нас (наш съсед), казват.
Имали дъщеря.
По-висока е от мен и за разлика от мен си беше слаба още от дете.
МОЖЕ ПРЕДИШНИЯ И МЪЖ (моторист) И ДА Я Е ХВАЩАЛ В ИЗНЕВЯРА - аз не съм се омъжвала, та да има кой да ме следи.

Хайде сега подробно разпитайте циганите, коя от нас имат предвид, като така сладко ви приказват, пишман детективи!

Всички тия неща бяха приписвани на мен.

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

ТОЛКОВА ГОДИНИ!

НЯКАКВИ ИЗРОДИ ПРИКАЗВАТ НЕБИВАЛИЦИ ПО МОЙ АДРЕС И ЦЯЛАТА РАЯ СЕ ВРЪЗВА И ПОДЕМА ТАКА ВКУСНИЯ ЛАФ! До чужбина опряхме, да ми приказваат гадости и да са УБЕДЕНИ, че аз лъжа!

:)))))))))))))))))))

ЕЛАТЕ ДА МИ КАЖЕТЕ, ЧЕ ТОВА НЕ Е ДОЛНО, ПРОСТО И ИЗРОДЕНО ПЛЕМЕ!!!

:)))




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lenalena
Категория: Забавление
Прочетен: 212075
Постинги: 1010
Коментари: 29
Гласове: 160
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930