Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2018 10:04 - мършо
Автор: lenalena Категория: Забавление   
Прочетен: 136 Коментари: 0 Гласове:
0



само един мой ученик (пишман-ученик и изродено говедо, като тия, дето ги гледа чичо му) съм съветвала такак да се "отнесе" със сърцето си, защото сподели, че има порок на сърцето и изпитва неудобства.

Това е неосъщественото попче на Белалетови.
Иван, ако се не лъжа.

Рядко неприятно, заблудено и свръх-амбициозно същество.
Спомняйки си дядо ми, един от първите ми преподаватели по математика в училище - не се учудвам.
Грубиян, нервак, глупак, унижаващ всики - и момчетата, и момичетата.
От такова семе, съвсем логично се е пръкнал Иванчо.
Между другото, брат му е инвалид по рождение - проблеми с ръката.

Иванчо е умствено инвалидизиран. Някой от тях - баща или чичо е пациент на психиатрията.
Тъкмо за семинарията е Иванчо - дори я е завършил, доколкото знам.

Това келеме, след като идваше на уроци и зееше, без да си прави труда да чува, какво му говоря е приказвал небивалици, щом изрода-откачалка, който лелее да ме "хване" използва негови "доклади".

Путьо, Да се разчита на правилен анализ от страна на гореупоменатия си е чисто самоубийство.

Също както Едните корветки ползват информация от съквартиранта ми от последната чужбина, който подучваше дъщеря си да идва да гледа телевизия в стаята, в която аз се преобличах за работа, та аз да се свивам в един ъгъл и да се оказвам пред компютъра.

Същия заварих на два пъти надвесен над мен с телефона си, докато се събуждам.

Та злото ми отношение към "дИтето" от ромски произход си има ОГРОМНИ, ОГРОМНИ ОСНОВАНИЯ!!! МЕКО КАЗАНО!

Болни мърши, прости джурналя-корветници! Верче, дето си обичла интервютата, Роске - кучката на бабини се казваше така - прости пачи е мил комплимент за явната ви простотия. Достойни колежки на Алекси - пияното психи.

:)))

За чест няма да говорим, но е ясно какви сте всъщност - парчотии - също, като "достоверната" информация, която ползвате от дърти дс-ари, които от години се опитват да ни "превъзитат" с майка ми.

Семинаристи-откачалници, които са сатанисти всъщност? - СУПЕР! Да не се чудя, че български монаси в чужбина се държат, като жигола по улиците!?

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Та, интернет змията, ало, фантасмагориите са в болната ти глава.
Кажи "тенкю" на Иванчо!


МОДЕРАТОРЧЕТАТА!

Трийте, а аз ще публикувам пак и пак.

:)))






















Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lenalena
Категория: Забавление
Прочетен: 211981
Постинги: 1010
Коментари: 29
Гласове: 160
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930