Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2016 11:36 - пак се бъзнаха! :)))
Автор: lenalena Категория: Забавление   
Прочетен: 197 Коментари: 0 Гласове:
-1



Това е добре!

Така има шанс, някой от надуманите пичлемета, например, да ми каже, какъв е проблема.

Щото аз НАИСТИНА не знам, какъв е!

---

Специално се извинявам на съгражданите ми - не, вие не сте най-лесно податливите на внушение и на манипулация!
Има и по-зле от вас, но сте в челните редици.
Оказва се, че освен фалшивите новини, на мода са и публичните опити да се прави психологически портрет.

Българските електронни подлоги с гръцко управление (мениджмънта на фирмата от първата чужбина беше гръцки, на шефа, май гръцки евреин, ме издокладва изродения гол охлюв митю:)
упорито работят.
Специални благодарности за излизването на трите ми задни букви!
ВЕЧЕ НЯМА НИКАКВО СЪМНЕНИЕ, че е на лице целенасочено, провеждано от "специалисти", оплюване и омскаряване :)))

Нещо не ви влизам в калъпите, калпави и взехте да грубеете :)))
Откога се боря да ме обявят за "негодна", та да не ми се навират навлеци :))) БЛАГОДАРЯ!

Злобинчо п*тиллинкоф изгриза ли си лактите от яд?
Лъчко смени амплоата. Похвално. :)))


... обяснявам, обяснявам, но в кухите кратуни нищо не хваща дикиш.
*Не желая да съм еталон - хората сами ме търсят за съвет.
*Не желая да променям когото и да било - това са бълнуванията на един, дето се оказа, че се е родил душевно кастриран гол охлюв.
*Не ме интересува НИКОЙ наоколо (с много малко изключения), до момента, в който не ми се навре в личното пространство. Колкото повече се опитва да ме заинтересува, толкова повече му намаляват шансовете.
*ЩЕ продължа да мисля и живя така, както намирам за правилно за себе си. Тълпата си е избрала водач, а аз НИКОГА не съм искала да съм най-отпред. На тълпата.

Спокойно, няма да правия опити да ставам лидер :))) Съзнателно не желая, успокойте се :)))

* Всеки, който продължава да се намесва в семейството ми да е сигурен, че ще го издиря - кога, не е важно!

И една препоръка - Гледайте си живота и бъдете уверени, че ви играят и на едро и на дребно.

:)))







Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lenalena
Категория: Забавление
Прочетен: 211986
Постинги: 1010
Коментари: 29
Гласове: 160
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930