Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2018 19:14 - ново двайсе!
Автор: lenalena Категория: Забавление   
Прочетен: 807 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Полследно или предпоследно, както ви се случва на вас?

Аз "еВа" ли се със "секи срещнат или се "барам" с всеки срещнат?

Време е да ми го покажете, този - "всеки срещнат"
Пак подучваш циганята да лъжат, а путьо!

:)))))))))))))))))))))))))))))))

А клюкарката "Захаринчо" от първия етаж слуша в захлас!
Лека полека се приближаваме до Военно училище.

:)))

Аз за никъде не бързам.


 .... и кой е тоя "нашия" - според циганите, който ме е "сЪщисал нещо"... Да разбирам ли, че Изродения гол охлюв от Габрово е циганин?!

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Ще изплувате, лека-полека!
Като умряла риба!

Само на дебилите, които преповтарят клеветите положението няма да се подобри.


:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Долно, болно, разлашкано и прецакано племе!


:)))



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lenalena
Категория: Забавление
Прочетен: 211923
Постинги: 1010
Коментари: 29
Гласове: 160
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930