Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2018 11:32 - чакам :)))
Автор: lenalena Категория: Забавление   
Прочетен: 837 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 27.07.2018 11:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ДС- старчето с турско синия Жип пак обикаля около нас.

На Кремена баща и бил, разбрах.

Следващия път, като спрете Жипа около нас, ще дойда да Ви питам лично, какъв ви е проблема!

 

J)))))))))))))))))

 

След номерата на брата на кръщелницата ми и Изродения гол охлюв димитър от Габрово няма как да разчитате на мен да имам друго отношение към това долно и болно племе.

 

Така и не разбрахте, че ви усетих постановката с клафилина и АЗ ви изиграх.
Убедихте ли простия педерас, който и да е бил той, е всички жени са еднакви?
На мен прости педераси, които разчитат на приятелите си и са лесноманипулируеми НЕ МИ ТРЯБВАТ!

Няма как да ме придружава пендел, който не знае къде е и не умее да общува.

 

:)))))))))))))))))))))))))))

 

Сега ме гледайте през криФ макарон, облизвайте се и продължавайте с клеветите -  каква съм, къде ходя и какво правя!
Най-смешното е, че си умирате от яд, че не сте вие на мястото на предполагаемите ми „любовници”.

 

Дядковците в града и околията се осират от яд, че не им обръщам внимание, защото оперативната „информация” разказва друго.

 

:)))))))))))))))))))))))))))))))

 

Така ще продължите да се оаквате от яд и злоба, щото сте долни парчета, които искат да ми припишат собствените си пороци.


Добре, че си признахте разработването, следенето и подслушването!

Сега чакам да дойдете да ме уведомите колко пъти по 6 месеца е подновявано подслушването и на какво основание?

 

Още чакакм и курварите да дойдат да потвърдят, че съм въртяла опашка, имат доказателства и пр.!

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Генетично увредено племе!
Откачалки, които без да имат представа, що за човек съм, тръгват да ме превъзпитават.

НЕ СА В СЪСТОЯНИЕ ДА УТОЧНЯТ ИМЕТО МИ!, но продължават да ме клеветят!!!

Орди от млади откачалници им припяват, корветки-марионетки примират да са коректив и последна инстанция.

Разлашкана нация!

 

И няма да престана!
И като му дойде времето ще ви изтипосам  - основните бабаити - превъзпитатели, информатори и откачалки!

Как идеална изглеждаще перспективата да ме превърнете в курва!

След Изродения гол охлюв димитър от Габрово, трябваше да мина по ред и да се прехвърля на арабите, дето идваха да ми четат стихове и да ми говорят, колко обичат майки те си.

:))))))))))))))))))))))))))))))))))

Като не стана така, влязоха в сила постановките и разработка на приятелите и роднините.

"Пепа" ви свърши работа. Изгониха я, щото прави орална любов на един колега. Пепа, дето има руса дъщеря и дето беше писала обяснения в Карловската полиция, след като се прибрахме.
Аз съм Пам.и отсредата на 90те занам, че някакви добици се занимават с мен.

Защо, смятате, го написах жълтото писмце?
За да видя колко му е акъла на Митю-простото парче!
Нямаше друга перспектива, освен тази - Лили, лесбийката да го даде на Димитър или на негов познат!
Лили, която се прояви като пълен боклук, когато Димитър си тръгна и се опита да ме сваля.
Като не успя, започна уж на шега да ме удря - до синьо.
Едно доверие и имах!!!

:))))))))))))))))))))))))))))))))

Така, че долнопробия - продължавайте да се хапете отзад!

И нека да знаят и промитите добитъци, кой и как ги е промивал и манипулирал!

И продължава да го прави чрез джурналята.

:))))))))))))))))))))))))))


Свикнете - аз няма как да се занимавам с вас - не сте ми интересни, не сте ми важни.
Вие ми се врете, като червиви!

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lenalena
Категория: Забавление
Прочетен: 211929
Постинги: 1010
Коментари: 29
Гласове: 160
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930