Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2018 16:53 - крушките си имат опашки!
Автор: lenalena Категория: Забавление   
Прочетен: 363 Коментари: 2 Гласове:
1



Като сте толкова близки с Моника, питайте я, за мен ли се е отнасяло това, че съм била в Гърция, че съм живяла с турчин  и пр.?

За мен или за Румито - нейната първа братовчедка, с която сме родени с разлика от около 48 часа!

:)))

Хайде сега идете и намерете хора, които са ме виждали в Гърция!
Хайде, някой да се похвали, че е живял с мен (освен на квартира)!

Всичко ще ви се върне на дечицата, както се връща на Моника и семейството и!

Няма изпадам в подробности, но някои от вас много яко са закъсали, повтаряйки клевети и твърдейки, че  факти, отнасящи се за други хора, са истина за мен!!!

МНОГО ДЪЛГО СИ МЪЛЧАХ, защот не смятах, че е възможно да има такива боклуци, които да се опитват да ме окалят, защото ми завиждат, не могат да се понасят и се опитват да избиват комплекси, на мой гръб.

Сега си сърбайте попарата и не ми се врете!

Въобще не ме причаквайте около чешмите, докато си наливам вода!
Не ми правете комплименти и не се надявайте на среща!

ТОВА ДОЛНО И РАЗЛАШКАНО ПЛЕМЕ, за мен се състои от промити и малоумни голи охлюви!
НЯМА ИЗКЛЮЧЕНИЯ, щом толкова време, това племе се опитва да ми наложи дебилните си "ценности", като да се омъжа, щото така трябва и да родя, щото иначе щели да ме водят на "изкуствено осеменяване".  Да ми "скършат врата" - заветна мечта на изродени местни дебили!
В чужбина се носят слухове и се оказва, че най-близките ми хора са просто подлоги!

Елате и вижте!


:))))))))))))))))))))))))))))))))))))


За разлика от Едните корветки-марионетки, аз съм винаги в добро настроение и не се нуждая от особени стимули - как да не ме намрази човек!

:)))))))))))))))))))))))))))))

Такива усилия да ни разбиете и да ни изкарате какви ли не!!!

:)))))))))))))))))))))))))))))))


Браво, психолози - подлоги!
Браво, лъжци и клеветници!

:))))))))))))))))))))))))))))))


BTW - онуй църното гърче нали ме "разпозна", какво стана?
Румито и аз никак не си приличаме.

:)))))))))))))))))))))))))))))))




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stih - Поздрав!
22.07.2018 19:17
Много болка и обида има тук!
Не знам подробности, но ти припомням думите на Пушкин: " С глупака не спори!"

Здраве и душевна хармония ти пожелавам!
Елица
цитирай
2. lenalena - много самомнение
23.07.2018 16:37
и набутване в чужди неща има при Вас!

Що за комплекс да се "вреш", че и съвети да даваш?!

Кой Ви е подсказал, че мнението Ви е меродавно и е задължително да го тиражирате?

Излъгал Ви е!

:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lenalena
Категория: Забавление
Прочетен: 210957
Постинги: 1010
Коментари: 29
Гласове: 160
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031