Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2018 11:49 - :)))
Автор: lenalena Категория: Забавление   
Прочетен: 251 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.07.2018 11:55


Както обикновено - не позна, Елица!

Изродения гол охлюв е всичко анти, което мога да измисля.

Посредствен, плосък, лесноманипулируем, извратеничък, както се оказа и НЕ подходящ за мен във всяко едно отношение.

:)))

Единствения проблем беше НЕДОВЪРШЕНОСТТА на отношенията.
"Чао - Чао"

Няма как да разбере това едно бедно клише, като теб и манипулаторка (знам, че за теб звучи като комплимент). Нали, ако бях положила усилия да останем заедно щяхте да ми дишате във врата и да подучвате, както сте правили по-натък!

Как ме виждаш твоя подопечна?! Ти за мен си откачалка! Клише, което се опитва да ме вкара в собствените си форми и разбирания, а това няма как да се получи в този живот!

:)))

Гледната точка е проблема - както обикновено!

Че си просто подлога - е очевидно!
Че всичко е било нагласено - и всичко се обезмисля (за мен) в секундата, в която е било замислено и нагласено :))), така и не ти стана ясно!
Важното е, че рабрах, че Моника ви е съдействала напълно!

В нагласени неща не учавствам доброволно, което е = на  - не съм аз, проблема е ваш!
Аз не съм Петьо и Светлето!

:))))))))))))))))))))))))))

Ням как да ме превъзпитате, нито да разберете, какво точно стана, като краен резултат - не ви стигат до там силите.

Идеалния вариант - НЕ придружена с охлюв, който са ми пратили!
С никакъв охлюв изпратен и обществено-програмиран!

Презрение е единствения възможен мой отговор!

Няма какво друго да поучите от мен, защото няма как да са мои учители едни жалки, алчни, комплексирани манипулатори, които нямаше как да ми повляят, ако не бяха пордажните ми роднини  и "приятели".

Не се харесвам! Обожавам се и винаги е било така!

Дали си представяш, колко сте ми жалки в очите - вие, дето сте пратили цигани да ме тормозят и да ме клеветят?!

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Никак не е важно, какво си мислят долнопробните промитаци наоколо!

Аз нали знам, как стоят нещата наистина!

Продължавай да помпаш самочувствието на подопечния ти гол охлюв с тезата, че си "умирам за него". Ти друго рабиране за отношенията няма как да имаш! той няма как да мръдне и на йота от това си разбиране и за това си има съвсем обективни причини.

Толкова съм сладка и наивна, нали?
И как въобще не ги разбирам нещата!
btw - Никога не съм виждала по-глупаво изражение на лицето от това на Изродения гол охлюв, митю, когато си мислеше, че съм ужасно безсъзнателна и той е гУлемия маТчо!

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))


Такъв елементарник!
Че и успяхте да му внушите, че съм разтакована златоърсачка!!!

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Как да не го презираш, такова същество? Всичката любов не стига! Това просто клише не само няма как да ме научи на нещо - то самото на нищо не се е научило, под твоето "вещо" ръководство.

До стремленията и идеите за целта на живота стигаме.

Няма какда разбереш.
Ти си просто, клише!

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lenalena
Категория: Забавление
Прочетен: 211778
Постинги: 1010
Коментари: 29
Гласове: 160
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930