Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2018 17:10 - бащта на
Автор: lenalena Категория: Забавление   
Прочетен: 116 Коментари: 0 Гласове:
0



бащата на Симеончо, като минава край мен с колата прави уста тип - секс кукла или

"Откуда ноги растут?"


Бащата на симеончо - фирма за недвижими имоти, Пловдив, фирмата, която ни изпрати в Дубай (префасонирана като строителна сега), двама Жоровци - собственици - май, моята състудентка - Диана с интересна фамилия на велик композитор, Недялко, Боби и др.

Когато са ни посбирали за Дубай, са си правели сметката да събират проститутки - така ли?
Понеже с мен не успяха, ми пратиха Изродения го охлюв митю от габрово да върши "мръсната работа". Изроден гол охлюв е мил комплимент за боклука с претенции за мениджър - димитър.

Не само не е слушал точно какво му приказвам, но и е тълкувал казаното, като Дявола - Евангелието, И Е ДОНАСЯЛ, "където трябва"!
Както се раабра по-късно, цялата работа е сатанинска, само не разбрах, мен за какво се опитаха да ме набутата в нея.

Вероятно, за да им се развали работата по-добре!

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Почти 20 години крадеца вика "дръжте крадеца" и простот и промито племе - стадо следва призива и съответно само си изяжда главата.

Питайте някой, който го е правил - какво е да пикаеш срещу вятъра?

Същото, като да клеветиш и да се опитваш да вредиш на някого, който има духовна практика, не яде месо от години, не мрази, не краде, не лъже и пр.. но след години може и да наследи апетитен имот в центъра.

Пръстенцето не си мърдам срещу вас, допитъци!
Сами си правите проблемите.
Медитирам, не ям месо не мразя, не завождам, и т.н, но бесът, че не сте успели да ме използваате и да ме промените, най-вече убива вас!

ВСИЧКО СЕ 
ВРЪЩА!

:))))


Пръстенцето няма да си мръдна да отмъщавам.

Просто един ден, още по-поименно ще ви представя пред другите.

Да видят на кого са вярвали и каква е билал целта на цялата тази кампания.

Някакво болно психи твърди, че трябвало да бъда научена на "любов", щял да ме научи да си лягам гладна и пр, "мъдри" мисли.

Путьо, колко пъти да обяснявам?
От болни мозъци и откачаци като теб - акъл не вземам!

Благодаря, че не позволихте да се разберем с Изродения гол охлюв.

Като си плащате за гяволъка не обвинявайте мен!

ВСИЧКО си е ваша заслуга! Мрели ви жените, децата ... "изпитото" си плащате!

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Аз няма да престана да смятам това племе за болно, долно, промито и разигравано от циганята под вещо ръководство и с едничка цел - да бъде унищожено!

Никакви психари и корветки нама как да променят мнението ми!

-----

Интересно, че наблагаш на оФца, което не е кой знае какво. Промита е къде, къде по-зе, но подсъзнателно го приемаш - лошо няма! Доказателство за мен.

-------------------------

Цял живот почти (от 8-ми клас - почти съзнателно) съм работила върху себе си и не виждам причина да преставам.

Няма човек, който е искал да ми извади очите и да не е ми изписал вежди!

Какво загуби раята, като направихте така, та да изглеждам идиотка - няма да рабере, щото ако рабере, ще се гръмне!

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

----

Хаде пак да ми се обадите от "колекторската фирма", относно съседа!
Баща му беше доносник, навремето и малко вероятно да му направите нещо.

Много сте ми фалшиви, иначе, но и на осмото  ви обаждане пак сърцераздирателно ще ви обясня какво се случи, като се опитах да кажа на Стоянчо, че го търсят тия, на които дължи пари.

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lenalena
Категория: Забавление
Прочетен: 211560
Постинги: 1010
Коментари: 29
Гласове: 160
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930