Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2018 21:49 - не уважаеми ivan
Автор: lenalena Категория: Забавление   
Прочетен: 147 Коментари: 0 Гласове:
0



или като там се назовавате.

Откакто някакви откачалници се опитаха да изопачат миналото  ми, да ми вменят вина за постъпки, които не съм извършила, тълкуваха и разпространяваха тълкуванията си, представяйки ги за факти и абсолютна истина, такива дървени и полугрАмотни философи, като Вас само и единствено ме забавляват!

:)))

Факт е, че преждеуважаемия от мен народ се е превърнал в разлашкано и лесно манипулируемо племе.
Такива болни бъгове, като Вас - жадни за няколко минути слава, на каквато и да е цена само потвърждават този факт!

:)))


Не без удоволствие слушам ломотенето зад гърба ми - няма нищо лошо, такива измислени герои като вас да ми лизкат трите задни букви, нищейки клеветите, измислиците и клюките по мой адрес!

Като виждам, че ужсно много млади хора са изветрели папаглно повтарящи лъжи и клевети, примирам от удоволствие - тези празни кратуни имат едно удоволствие в живота - да се опитват да се опдиграват на другите, без да съзнават, че те са глупаците в ситуацията.

:)))

Та така, "Ваня", простите парчета като теб ще бъдат и в бъдеще използвани от тарикатите като "буфер", "рупор" и пушечно месо!

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Ако имаше идея, колко си прост и как си използван, щеше да се гръмнеш, но виждам, да се "договедиш" за рИЪлнУстЪ няма опасност!

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


-----


Даде ли ви Петко Д. Петков възможност да ми слушкате телефона?!
Онуй кодче, дето си го реписа тайно и настървено ....

Поне кават ли ви, че цялата ви фирма се крепи на еврейското изуство за гадаене и манипулация или сте си просто донорчета, а, Петко?


:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Нямам нищо против!
Елементарните добичета имат нужда от някой, който да ги води и да ги учи.

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lenalena
Категория: Забавление
Прочетен: 210936
Постинги: 1010
Коментари: 29
Гласове: 160
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031