Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2018 20:18 - ало, добитъка!
Автор: lenalena Категория: Забавление   
Прочетен: 145 Коментари: 0 Гласове:
-1

Последна промяна: 10.04.2018 21:09


Покажете ми тоя, дето ви лъже, че подвизите на Пепа са мои!

:)))

Питайте го за Пам, ако искате да знаете, как се е държала Павлена в Дубай.

Пепа е зодия Дева - аз не съм.
Пепа е смугла - аз не.
Пепа твърди, че си е "правила" детето на предната седалка на колата - аз деца нямам.
Пепа стана учителка години, след като се върнахме от Дубай - аз преподавах 10 години преди да заминем за Дубай.
Пепа обича секса - твърдеше го постоянно - аз съм на съвсем друга вълнА.
Пепа прави орална любов с Джозеф. Не АЗ!

Съседите коментират нейните подвизи като мои, защото едно съсухрено старче, знаейки , че съм племенница на един човек  -  всъщност на жена му, (който ме наричаше "ПЕПА") още в Дубай забърка тази каша.

Май същия, миналия ден крещя под прозорците "Луда, луда!"

Въпрос на време е да разбера, кой точно ми подхвърли Изродрния гол охлюв Димитър, от Габрово и след като той си замина, забирка гнусна интрига.

:)))

Разбирам, че сте жадни за сензации, но това са ФАКТИТЕ!

:))))))))))))))))))))))))))))))))

Не щеш да си признаеш. лудак, че си се объркал или си го направил нарочно?!

:)))

Няма да се учудя, ако източника в на информация е Недялко. Димо, Боян - от Пловдив, Сашо Лудия от Варна и пр.

Организирайте ни една среща!

Те да кажат аз ли съм Пепа или съм Пам!
:)))

ЛЪЖЕТЕ, КЛЕВЕТИТЕ И МИ ПРАВИТЕ ПОСТАНОВКИ БЕЗ ОСНОВАНИЕ!

ТАКА, КАКТО СИ МИСЛЕХТЕ, ЧЕ МИ РЕЖЕТЕ КРИЛАТА, НЕ ЗАБЕЛЯЗАХТЕ, КАК СИ РЕЗНАХТЕ ГЛАВИТЕ НА ДЕЦАТА!


Лично!

Иначе, затвате в собствената си гнусотия!

:)))

... а Изродения гол охлюв Димитър се е изживявал като предаден, подведен, излъган, така ли?
Промита марионетка като него НЕ СТАВА за мен!

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


СВЕСТЕТЕ СЕ!

Поддържате клевети и лъжи!.

Все по- близо сме до разкриване на тази гнусотия.

Аз няма да се откажа!

:)))










Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lenalena
Категория: Забавление
Прочетен: 211539
Постинги: 1010
Коментари: 29
Гласове: 160
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930