Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2018 11:10 - изплуват!
Автор: lenalena Категория: Забавление   
Прочетен: 160 Коментари: 0 Гласове:
-1

Последна промяна: 07.04.2018 11:16


от ПАВЛЕНА МИХАЙЛОВА

Преди мялко, няколко дърти дебила крещяха под прозорците ми, че съм луда

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Нито ги знам, нито ги познавам!

Като им казах да дойдаат да ми кажат каквото имат да ми казват лично, си подвиха опашките.
Защо ли?

:)))

ПУТЬОВЦИ!
Елате лчино и ми изкажете претенциите си!

От години някой рови и трови семейството ми!

Постановки, клевети, лъжи!

Разбирам, че се хапете зверски отзад, защото сте ме изпуснали.

Да - и английски, и руски!
Да - умея да шия!
Да, изработвам бижута и съм ги представяла на изложение в София.
Да, завърших курса Рефлексотерапия и  масаж в НСА!
 и прочие ...

Изяще се от яд, бяс и завист!!!

ФАКТИ, ФАКТИ, ФАКТИ!!!!

Няма да оставя нещата така и НЯМА ДА МЛЪКНА!

Не ми дреме, кой ви е усведомил "правилно" - все ми е едно!

ИДВАТЕ ЛИЧНО ДА СИ ГОВОРИМ, КОЙ Е ЛУД И КОЕ ВИ ДАВА ОСНОВАНИЕ ДА МЕ КЛЕВЕТИТЕ -  ВИЧКО ЩЕ СЕ ИЗЯСНИ!

До тогава - клевете, лъжете, правете постановки - всичко си е за ваша сметка!

:)))

Павлена Михайлова

------
Съквартиранта ми  - КрасЮ Черничкия вероятно ви е наплел какво ли не!
Да се видим с него пред вас и да изясним - кое, как! :)))

Нямам нищо против!

Нямате гащи вие, да ме питате, кое как е било!

:)))

---

Какъв цирк ще е, като ви барна, кои сте точно, клеветниците и постановчиците!!!

:)))






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lenalena
Категория: Забавление
Прочетен: 211891
Постинги: 1010
Коментари: 29
Гласове: 160
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930