Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2018 11:43 - кой е ствеВчо?
Автор: lenalena Категория: Забавление   
Прочетен: 109 Коментари: 0 Гласове:
-1



СтеВчо е един дебил, който по настояване на някаква 5-та леля на баща ми, трябваше да приема за "сгледа".
СтеВчо имал две къщи в Софифя и н"а още какво си.
Лелята беше като конска муха.

Обяснявах и, че мърльовци, дето не могат дори да се запознаят с мен без да им помага лела им не ме вълнуват, но тя, като дзванка повтаряше иповтаряше, че трябва да се омъжа за него.
Тъкмо се бях върнала от Дубай и планирах да изкарм няколо курса едновременно.

Въорисната бесня доста време и един ден този довтаса.

Не влязох дори да го видя - имах среща с приятелки.

Някакъв висок и черен дебил по обеснение на близките ми.
ДА, дебил, който разчита на леля си да му "оравя работата".

Няма никога да престана да считам това същество за малоумно, независимо от имоти пари и връзки.

Такива не ме касаят.
Ще стане интересно, ако се окаже, че това добиче ми е ровило в биографията, не ме познава в лице и е забъркало каши с Пепа, Павлина, Павлинка, Вера ...

За никъде не бързам.
Има да установявам точно кой ми рови в семейството, кой щял да ме "дава на циганите", кой същиса комшиите, които ме познават почти от 50 години. Кой проми полицаите, хората от околните села, познатите на майка ми ...

:)))


То се насъбира.
Ако не конкретния откачак, то деца внуци и пр., щото няма как да клеветиш и да лъжеш, и да очакваш, че като умрат родителите ми ще ме "вземеш".
Нищо, че накакъв дъртак с претенции за магьосник ти е обещал.

:)))

Все полека!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lenalena
Категория: Забавление
Прочетен: 211904
Постинги: 1010
Коментари: 29
Гласове: 160
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930