Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2018 09:35 - и така
Автор: lenalena Категория: Забавление   
Прочетен: 168 Коментари: 0 Гласове:
-1



Положени са кански усилия да ми бъде съзададен образ на "курве"! Само дето не се откриват курвари да потвърдят курвалъка ми.
ФейкоВИТЕ не ги броя, чакам реални - да дойдат и да ми "напомнят".


Колко часове къртовски труд!
Какъв ресурс от духовни мърши е бил задействан, та дано курва да изляза, ама надали!

Няма да спра да се кефя на корветниците-марионетки! Мили, едни , днескашни.
Ето така се преебава информационно - дедовците дс-ари ви го ... показаха.


Болни и извратени мозъци, които се смятат за духовно извисени.

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Обяснявах ви аз, мърши, че няма как да стане вашата, но, кой да ме чуе?
Глухарите си пеят техните гнусотии и очакват да ме омаламоскат дебилите-маши с клюки и клевети с постановки и подставени лица.

---

Онова ченге пред очите на началника си ме заплаши, че като не пиша, информация ще се събира от познати, приятели, роднини.
Това, 4 дни след като се прибрах от Дубай през 2001г.
.
Дошли двама цивилни полицаи и казали на майка ми, че ме викат в полицията. "Нещо било станало".
Майак ми в шок!

Отивам аз в полицията с паспорти, договори за работа и прочие и се разиграва следната сценка.
Изсушено от цигари ченге, удря паспорта ми в масата и ми казва:

"Ми сИга, шЪ пишИм!"

Какво ще пиша, за какво ще пиша ...???

И така, 10-ина минути.

Не ми казва какъв е проблема, за какво трябва да пиша. Настоява.

Като видя, че не става ме заведе при началника на  местната полиция и   още някакъв.
Катринката се повтори.

Не ми казват какъв е проблема. Обяснявам, че съм заминала след интервю, имам договор и всичко е боло наред. Парите не са много, но ...
Питам за номер на дело, по което да ме разпитват, преписка някаква - НИЩО!

Тримата подивяха.
Високия сухар не издържа и просъска :"Ти к"во си мислиш?! Ще събираме информация от приятели, роднини, познати, съседи."

След което аз казах, "така ли"?!
А, началника му взе да се оправдава, че това им е спуснато "отгоре".

Попитах: "Точно от къде, да отида да питам тях!"
"Ами от София, Пловдив."

Казах: "Добре, ориентирам се добре и в двата града. Само кажете къде да отида!"

Казаха ми да отида в Карлово - съседния град, в който съм работила като учителка.
Отидох и на КПП-то седи полицай. В момента, в който се приближавам, звъни телефона.Той вдига. Диктуват му цифри. МОЯТ ЕГН!
Казвам му - "Аз съм"! Облещва се! "Аз съм, аз съм!"

Обяснява ми къде се намира началника му.
Началника - очевидно по-интелигентен и ориентирам ми обяснява кротко, че има запитване, че колежката ПЕПА вече е написла и ми показва два листа голям формат изписани съз заоблен почерк.

Обяснявам пак за договора и прочие.

Накрая го питам, редовно ли събират информация от роднини приятели съзеди?

Сещайте се за реакцията. Обеща да се разбере със сопотските.


Повече не се разправях.
Споделих това със съседа ми - почти цял живот сме живели на един етаж - и се оказа, че той след това е "съдействал" на тях.


След година отново заминах за чужбина. Работила/учила съм на няколко места.

Ченгесарската дезинформация ме е следвала по петите.
Усещах, но не разбирах, какво точно става.

----

Няма как да ми припишете връзка с Алекс Касабов, защото такава не е имало. От Дубахй знам, че е влюбен в Александра, а в Малта, като ми каза, "Ако искаш да си легнем, но да не си помислиш нещо" - сещате ли се какво е мнението ми за него?!

Не ме е докосвал.
Какво е говорил и какво е говорено от негово име само мога да се досещам.

ПОСТАНОВКИ, КЛЕВЕТИ, ИЗРОДСКИ ИЗПЪЛНЕНИЯ.Клафилин, НАЙ-ВЕРОЯТНО!


Огромното им желание да вляза в лудница и да разменям "секс за пари".

"Ще я науча да си ляга гладна" - кредото на някакъв дъртак.

Идея намам кой е и дали е същия, който ме заплашваше, че ако не правя виртуален секс, ще ми съсипе живота.


За капак, когато се върнах от поредната чужбина реди около 8 години, разработката продължи с пълна сила.
ОСОБЕНО< след като написах писмо до "съответните органи".

Сегашния шеф на полицията, след като щателно провери, кои са били действащите лица през далечната 2001г. ме накара да подпиша декларация, че се отказвам да преследвам съдебно тримата ... полицаи.

------------------

Та така изродени и психясали психолози - Алекси пиянката, едната Моника, Венци (и роднини) корветки-марионетки, джугналюги дс-ари, изродени голи охлюви и путльовци и цялата останала сволоч!

Идете се вижте!















Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lenalena
Категория: Забавление
Прочетен: 210963
Постинги: 1010
Коментари: 29
Гласове: 160
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031