Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.01.2018 21:24 - :)))
Автор: lenalena Категория: Забавление   
Прочетен: 150 Коментари: 0 Гласове:
-1



:)))

Познавам само един прост, дребен и ужасяващо злобен скорпион - Васко!
От Пловдив ми били проблемите - Васко!
Кой има много боло дете от първия брак - Васко!
Кой имаше достъп до кореспонденцията ми с жена му - Силвето - Васко!

Наглоговорящите в чужбина цитираха моя реплика от едно от писмата ми до Силвия.
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ах, да не пропусна - Кой МРАЗИ димитър, изродения гол охлюв "в червата"! Няма да се учудя, ако го е изолзвал подобаващо.
Кой има роднини в Сопот - Васко!

Тази емоционална отрепка няма как да ме рзвълнува, дори тя да е в основата на всички простотии около мен!

Толкова е жалък и смешен, суеверн и СТРАХЛИВ, че не струва енергията, която хабя да напиша това.



Също като Рачо, който не смее да ме погледне в очите.

Защо ли?

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))

---

Между другото - еротичната поезия отнасяйте към Стефка от третия етаж, точно над Рачо! Тя казваше, че заминава за Канада, макар, че брат и, който уж беше в Америка мернах в Кипър.

Тя пишеше вогонкски поеми, не аз и.Славчо по този показател така е загазил, заедно с виктор! Ама още не се усещат, щото са прото/и марионетки.

:))))))))))))))))))))))))))))))))

Добре ли болтая,изродяци-експериментатори?

Започва ли да им светва на някои от вас, защо нямате деца, защо на някои жените правят по 5-6 и повече спонтанни аборта?
Заради гнусотията, която без всякакъв смисъл изливахте върху мен.
Без основания, на базата на слухове, родени в болни мозъци.

И по-лошо ще ви става!
Бъдете сигурни!

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lenalena
Категория: Забавление
Прочетен: 211858
Постинги: 1010
Коментари: 29
Гласове: 160
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930