Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2018 11:00 - :)))
Автор: lenalena Категория: Забавление   
Прочетен: 122 Коментари: 0 Гласове:
0



Ново "двайсе"

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

"... хапчета" - ?!??!?!?!?

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Не, не ям месо вече точчно половин живот.
Не мразя, не крада, не лъжа, не пожелавам нищо от ближните си, помагам, с каквото мога (вече само при изрична молба!)
Медитирам - почти половин живот.

Не си "навеждам" главата - няма от какво да се срамувам!

Жал ми е за простите парченца - промити, препрограмирани, злобни, с капеща от устата пяна от злоба.

И за Циганския барон илийчо ми е жал. Води лекции на клиентите си и подвиква" Пепо"
:)))

Павлена, колкото и да не ви се иска - ПАВЛЕНА! Не "Пепа".



----
Съществото loop1 ме попита дали си пия хапчетата.

С нетърпение очаквам други идеи и предположения относно мои недостаъци, "грехове" и пр.

К"во стана дърти ДС-дрОгАри? Не ви се случи сценария :)))

Кога ли ще отида при роднината ни дс-ар по бащина линия да го питам, какъв му е проблема? Кой пие лекарства? Кой ходи да се такова? Как така майка ми се прибра в ужасно психическо състояние от "гости" у тях?

:)))








Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lenalena
Категория: Забавление
Прочетен: 211627
Постинги: 1010
Коментари: 29
Гласове: 160
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930